Alleen op ontdekkingsreis in het verre Oosten - Reisverslagen van Maarten Snethlage - WaarBenJij.nu Alleen op ontdekkingsreis in het verre Oosten - Reisverslagen van Maarten Snethlage - WaarBenJij.nu
Alleen op ontdekkingsreis in het verre Oosten

Ik bevind me in een levensfase waarbij ik mijn doelen steeds krachtiger weet op te stellen en mijn kwaliteiten leer kennen die mij helpen bij het verwezenlijken van deze doelen. Ik kom eigenlijk steeds dichterbij mijn kern - mijn innerlijke kracht, of Natuurlijke Zijn - wat ik een heel fijn en dierbaar proces vind en ik ben heel erg blij en dankbaar dat mijn situatie het toestaat om een reis te maken naar het verre Oosten waarvan ik vermoedelijk een stuk wijzer en rijker terug kom.

Vorig jaar kreeg ik te horen dat er op twee plekken een hernia in mijn onderrug had genesteld. Ik heb lange tijd heel veel pijn gehad en kende veel moeite met het afronden van mijn Bachelor psychologie. Mijn doel eind 2014 was om een halfjaar te gaan reizen door Azië en ik had deze doelen helaas bijgestuurd toen de prioriteiten ergens anders kwamen te liggen.
Nu heb ik onwijs veel geluk dat ik zo goed als hersteld ben van mijn rugblessure, mijn bachelor inmiddels heb afgerond en in februari 2016 aan mijn Master Training and Development kan beginnen. Dit biedt mij de mogelijkheid om nu dan toch van begin oktober tot vlak voor kerst op ontdekkingsreis te gaan in Azië.

Destination 1 is Bali - Indonesië - en ik ben van plan om hier anderhalve maand te blijven waarna ik naar Kuala Lumpur vlieg. Een concreet plan vanaf Kuala Lumpur heb ik nog niet - Wellicht ga ik naar Thailand, of de Filipijnen en ook Cambodja behoort tot de mogelijkheden. Ik wil vooral goed naar mijn gevoel luisteren en mij laten leiden door de ervaringen die ik daar opdoe. Ik geloof dat ik op die manier mijn beoogde doelen zal verwezenlijken en een hele mooie tijd tegemoet ga :)

Ik zal jullie op de hoogte houden van de ervaringen die ik heb opgedaan en de persoonlijke ontwikkelingen die ik hierbij heb gemaakt. Voor de liefhebber van Azië zal ik ook de, naar mijn idee, mooiste plekjes noemen die ik tegenkom zodat ik wellicht wat kan betekenen voor diegenen die ook een Azië avontuur willen ondernemen in de toekomst.

Ik hoop dat jullie veel plezier kennen bij het leven van mijn verhalen, ik zal in ieder geval veel plezier beleven bij het opschrijven van deze verhalen, geloof ik zo!

Heel veel liefs,

Maarten

Recente Reisverslagen:

23 November 2015

Adventure 3 - Volunteering and coming ''home''

02 November 2015

Adventure 2 - Spiritueel ontwaken

26 Oktober 2015

Adventure 1 - Settelen op Bali (Ubud)
Maarten

Ik bevind me in een levensfase waarbij ik mijn doelen steeds krachtiger weet op te stellen en mijn kwaliteiten leer kennen die mij kunnen helpen bij het verwezenlijken van deze doelen. Ik kom eigenlijk steeds dichterbij mijn kern - mijn innerlijke kracht, of Natuurlijke Zijn - wat ik een heel fijn en dierbaar proces vind en ik ben heel erg blij en dankbaar dat mijn situatie het toestaat om een reis te maken naar het verre Oosten waarvan ik vermoedelijk een stuk wijzer en rijker terug kom. Vorig jaar kreeg ik te horen dat er op twee plekken een hernia in mijn onderrug had genesteld. Ik heb lange tijd heel veel pijn gehad en kende veel moeite met het afronden van mijn Bachelor psychologie. Mijn doel was om een halfjaar te gaan reizen door Azië en ik had dit doel destijds helaas even naast me neer gelegd. Nu heb ik onwijs veel geluk dat ik zo goed als hersteld ben van mijn rugblessure, mijn bachelor inmiddels heb afgerond en in februari 2016 aan mijn Master Training and Development kan beginnen. Dit biedt mij de mogelijkheid om nu dan toch van begin oktober tot vlak voor kerst op ontdekkingstocht te gaan door Azië. Destination 1 is Bali - Indonesië - en ik ben van plan om hier anderhalve maand te blijven waarna ik naar Kuala Lumpur vlieg. Een concreet plan vanaf Kuala Lumpur heb ik nog niet - Wellicht ga ik naar Thailand, of de Filipijnen en ook Cambodja behoort tot de mogelijkheden. Ik wil vooral goed naar mijn gevoel luisteren en mij laten leiden door de ervaringen die ik daar opdoe. Ik geloof dat ik op die manier mijn beoogde doelen zal verwezenlijken en een hele mooie tijd tegemoet ga :) Ik zal jullie op de hoogte houden van de ervaringen die ik heb opgedaan en de persoonlijke ontwikkelingen die ik hierbij heb door gemaakt. Voor de liefhebber van Azië zal ik ook de mooiste plekjes noemen die ik tegenkom zodat ik wellicht wat kan betekenen voor diegenen die ook een Azië avontuur willen ondernemen. Ik hoop dat jullie veel plezier kennen bij het leven van mijn verhalen, ik zal in ieder geval veel plezier beleven bij het opschrijven van deze verhalen, geloof ik zo! Heel veel liefs, Maarten

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4841

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 23 December 2015

Alleen op ontdekkingsreis in het verre Oosten

Landen bezocht: